Aandacht voor de zwakke weggebruiker
Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Ik woon sinds 2015 in Koningslo en mis deftige voetpaden zonder hoge stoepranden meer fietspaden. Veiligheid voor schoolgaande kinderen. Meer groen, bomen en banken.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee wordt uitgevoerd
