Ga naar de hoofdinhoud

Aandacht voor de zwakke weggebruiker

Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Ik woon sinds 2015 in Koningslo en mis deftige voetpaden zonder hoge stoepranden meer fietspaden. Veiligheid voor schoolgaande kinderen. Meer groen, bomen en banken.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Dit idee wordt uitgevoerd