Beste Eric
Je idee werd doorgegeven aan de dienst Openbaar Domein en Mobiliteit. Dat is de bevoegde stadsdienst. Dit is hun reactie:
De signalisatie voor fietsers in de Kluitingstraat staat nog niet op punt. Bedankt om ons hierop te wijzen. Dit wordt in de nabije toekomst aangepast.
Eén van de doelen van de herinrichting was het vertragen van het verkeer bij de kruispunten en dus het verhogen van de veiligheid. Het vertragen van de bussen is een indicatie dat dit ook gebeurt. Tegen volhardende snelheidsovertreders moet uiteraard blijven opgetreden worden.
Voor meer informatie kan je steeds contact opnemen met de betrokken dienst.
Met vriendelijke groeten
Aanpassingen Kluitingstraat
Van "Houtem is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
De aanpassingen in de Kluitingstraat ter hoogte van de Chiro
sinds de aanpassing is het gevaarlijk om in en af oprit te rijden
bussen moeten vertragen en terug gas geven na de vluchtheuvel wat meer lawaai en vervuiling met zich meebrengt , ook lawaai van losliggende goederen op aanhangwagens
na de eerste vorst is het verkeersbord en boordsteen al omver gereden
het mooie gras is nu een wildernis en modderpoel
we hebben een top fietspad, spijtig genoeg rijden de meeste fietsers op de straat
de aanpassingen hebben meer negatieve punten dan positieve
Top ontwerp!
Officiële updates
Laatste update: 2 mei 2022
Geplaatst op 2 mei 2022
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jan Vanobbergen
Geplaatst door:Jan Vanobbergen
4 jaar geleden
De verkeersborden voor fietsers ontbreken misschien zodat fietser niet weten waar hun plaats is. Nu de verlichtingspalen niet meer in het fietspad staan, mogen die borden er wel komen (o.a. aan de Kruipinstraat).
Profiel van Hendrik Verdeyen
Geplaatst door:Hendrik Verdeyen
4 jaar geleden
Er wordt idd veel meer te snel gereden dan voor aanpassing...
soms tegen het criminele aan, en dat nota bene, aan een plaats waar kinderen spelen en samenkomen. (Chiro)
Er is nu een fietspad langs beide kanten, maar een onafgewerkte (oude) oversteekplaats voor fietsers
en een nieuwe oversteekplaats in een bocht !!!
Kwa aanplantingen kan het ook wel wat beter, bloemenweide ok, maar dan wel laag, zodanig dat er nog zicht is op het verkeer.
Dus best toch naar wat oplossingen zoeken....
Profiel van Fanny Perez
Geplaatst door:Fanny Perez
4 jaar geleden
Totaal mee eens.
in en afrijden opritten heel gevaarlijk!
Modderpoel en wildernis, nochtans op plan zag het er mooi groen uit, niet zoals in de realiteit.
Vluchtheuvel dient tot niets, heb de indruk dat de mensen sneller rijden dan vroeger in de straat. Volledige aanleg herbekijken!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee kreeg een reactie
