Ga naar de hoofdinhoud

Enkele richting Berkendallaan

Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Door de uitgevoerde werken in de St Annalaan is nog meer te merken dat de berkendallaan een zeer drukke axe is. Helaas is het, gezien het aantal geparkeerde auto's, erg lastig om in beide richtingen te rijden (ongevallen, klaxon...). Kunnen we, gezien de nabijheid van een brede laan zoals de St-Annalaan, de Berkendallaan eenrichting zetten? van de romeinsesteenweg naar de Brico om een ​​verlenging van de Romeinsesteenweg te behouden (gedeeltelijk eenrichtingsverkeer)

MVG

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Dit idee wordt nu niet uitgevoerd

Tags

Mobiliteit