Enkele richting Berkendallaan
Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Door de uitgevoerde werken in de St Annalaan is nog meer te merken dat de berkendallaan een zeer drukke axe is. Helaas is het, gezien het aantal geparkeerde auto's, erg lastig om in beide richtingen te rijden (ongevallen, klaxon...). Kunnen we, gezien de nabijheid van een brede laan zoals de St-Annalaan, de Berkendallaan eenrichting zetten? van de romeinsesteenweg naar de Brico om een verlenging van de Romeinsesteenweg te behouden (gedeeltelijk eenrichtingsverkeer)
MVG
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee wordt nu niet uitgevoerd
Tags
Mobiliteit
