Geen idee maar
Van "Kassei is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Ik heb geen idee over de toekomst van mijn buurt, daar zijn genoeg specialisten voor. Maar ik heb een uitdaging voor je: mijn dagelijkse wandeling (die ook die van mijn hond is) kunnen maken zonder:
- sluikstorten
- openbare prullenbak vol met huishoudelijk afval
- slecht geparkeerde auto's die voetgangers en fietsers in gevaar brengen
- trottoirs in slechte staat
- vrijwel onzichtbare voetgangersoversteekplaats
- snelheidslimiet niet gerespecteerd (30 km/u)
Zal dit ooit mogelijk zijn?
MVG
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Tags
Netheid en afval
Veiligheid
