Grote hondenweide
Van "Peutie is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Er is momenteel geen losloopgebied voor honden in Peutie. Er is een kleine hondenweide (hondentoilet), maar geen enkele plaats waar honden kunnen spelen. Een iets groter terrein beschikbaar maken voor honden zou al enorm helpen. Misschien gaat het de vele drollen ook verminderen.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
in overweging
