Ideeënbus
Van "Peutie is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
De stoep in de Rollewagenstraat is in een erbarmelijke staat ok de buffer zone is een goed idee maar is het buget zoveel grote om een stoep te verbeteren dat ouder ,mensen met kinderwagens op straat moeten lopen omdat de oneffenheden van de stoep te gevaarlijk zijn om te vallen reeds gebeurt!!!! Of zoals altijd eerst moet er iets ernstige gebeuren voor men reageert.
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
