Ga naar de hoofdinhoud

Ik wil veilig naar school!

Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Veilig gaan naar school is in mijn ogen een prioriteit! Er staan staanplaatsen voor fietsen die door de ouders gebruikt worden als parkeerplaatsen. Het plaatsen van bloembakken zou een oplossing zijn. Het zebrapad herverven tot op het voetpad is ook nodig want daar staan ook auto’s op, wij moeten met onze kinderen tussen twee auto’s gaan staan om op het voetpad te kunnen oversteken. En om de kinderen vlotter te kunnen afzetten zou een kiss & ride via de Warandelaan een slimme zet zijn! Hopelijk mogen we binnenkort veilig naar school!

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Dit idee wordt deels uitgevoerd