Meer voor de jeugd
Van "Peutie is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Meer activiteiten voor de jeugd, en speelgelegenheden bv fitness tuigen enz... ook meer toezicht, stadswachten, wijkagent. Peutie is verlaten op dat gebied. Aarschotsestraat bij inrijden vanop de leuvensesteenweg is een ramp. Je kan tegenliggers niet zien afkomen door de bocht dit zorgt vaak voor conflicten. Meer vuilnisbakken is ook een must. En hondenweide zou leuk zijn. Aan de school in de Aarschotsestraat is het levensgevaarlijk zowel voor de ouders en al zeker voor de kinderen. Auto's doen daar manoeuvers terwijl er kinderen lopen, ook wordt je bijna van de stoep gereden bij het afzetten als bij het ophalen van je kinderen. Kan daar dringend iets aan gedaan worden? Is al eens gemeld bij de wijkagent na een incident...
