Ga naar de hoofdinhoud

Omwonenden beschermen tegen geluidshinder (van de Ring)

Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Ik vind het leuk om in onze buurt rond te lopen... behalve dat het moeilijk is om te vergeten dat we verstikt zijn door de Ringweg. Je hoort het voortdurende lawaai van het verkeer, vooral in de winter. 

"De feitelijke dagelijkse ervaring leert dat de lawaaihinder langs de Ring bijzonder groot is en overdag een bijna permanent karakter heeft." (Vilvoorde in 2019, Addendum bij het geluidsactieplan 2019-2023 voor belangrijke wegen)

Zijn er oplossingen ? Misschien geluidsschermen met bermbeplanting die kunnen het geluid absorberen, reflecteren en maskeren ?

Dank u bij voorbaat voor uw begrip

Officiële updates

Laatste update: 9 februari 2022

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Dit idee kreeg een reactie