Beste Sophie
Je idee werd doorgegeven aan de dienst Openbaar Domein en Mobiliteit. Dat is de bevoegde stadsdienst. Dit is hun reactie:
Dit zal aangekaart worden binnen de plannen voor de herinrichting van de R0.
Je kan voor meer informatie steeds contact opnemen met de betrokken dienst.
Vriendelijke groeten
Omwonenden beschermen tegen geluidshinder (van de Ring)
Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Ik vind het leuk om in onze buurt rond te lopen... behalve dat het moeilijk is om te vergeten dat we verstikt zijn door de Ringweg. Je hoort het voortdurende lawaai van het verkeer, vooral in de winter.
"De feitelijke dagelijkse ervaring leert dat de lawaaihinder langs de Ring bijzonder groot is en overdag een bijna permanent karakter heeft." (Vilvoorde in 2019, Addendum bij het geluidsactieplan 2019-2023 voor belangrijke wegen)
Zijn er oplossingen ? Misschien geluidsschermen met bermbeplanting die kunnen het geluid absorberen, reflecteren en maskeren ?
Dank u bij voorbaat voor uw begrip
Officiële updates
Laatste update: 9 februari 2022
Geplaatst op 9 februari 2022
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee kreeg een reactie
