Ga naar de hoofdinhoud

Overgang Hendrik I lei thv JF Willemstraat naar August De Boeckstraat

Van "Far-West is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

De A. De Boeckstraat word gebruikt als sluipstraat door mensen die van richting Mechelen komen om snel via de Fetistraat of Groenstraat via de L. Sobrystraat naar de Olmstraat te rijden en het station te bereiken. Sluit deze doorgang en rust zal terugkeren in de Far West. Al deze mensen kunnen via de Woluwelaan ook het station bereiken.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Michele Libeer
Geplaatst door:Michele Libeer
4 jaar geleden
heel juist
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien