Ga naar de hoofdinhoud

Parkeerbeleid

Van "Peutie is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Kan er aan een parkeerbeleid gewerkt worden, zodat er niet overal waar het niet mag geparkeerd moet worden? Ook geen vrachtwagens en dergelijke langs Sint Martinuslaan. Kan aan bestuurders/ eigenaars van kleinere bestelwagens en bussen gevraagd worden om niet in onze dorpsstraten te parkeren zodat je bv niet het hele weekeinde op een bestelwagen moet uitkijken omdat ze het zicht belemmeren?

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

gezien

Tags

Mobiliteit