Parkeerbeleid
Van "Peutie is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Kan er aan een parkeerbeleid gewerkt worden, zodat er niet overal waar het niet mag geparkeerd moet worden? Ook geen vrachtwagens en dergelijke langs Sint Martinuslaan. Kan aan bestuurders/ eigenaars van kleinere bestelwagens en bussen gevraagd worden om niet in onze dorpsstraten te parkeren zodat je bv niet het hele weekeinde op een bestelwagen moet uitkijken omdat ze het zicht belemmeren?
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
gezien
Tags
Mobiliteit
