Parkeerproblemen!
Van "Houtem is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Ga na langs welke kant de meeste garages zijn (tss Kruipinstraat en kluitingsstraat) maak dan een enkele richtingsstraat langs de kant van de meeste garages(creeeren van Max aan parkeerplaatsen)
Iets doen aan de overlast van bedrijfsvoertuigen op de openbare parkings
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Thierry Benoot
Geplaatst door:Thierry Benoot
4 jaar geleden
gaat de kruipin dan niet gebruikt worden, als sluipweg voor alle verkeer?
Profiel van Annemie Vrijders
Geplaatst door:Annemie Vrijders
4 jaar geleden
De parkeervakken dienen nu als verkeersvertragers. Ze vertragen inderdaad het verkeer maar zijn te lang en verkeerdelijk op bocht in de straat zodat de bussen niet door kunnen en het uitzicht op het aankomende verkeer onbestaande is. Van mij mag die parkeerkeermogelijheid weg en vervangen door andere verkeersdrempels en veilig voet- en fietspad. Het idee van Alain valt echter te bekijken mits er verkeersdrempels zijn en een fietsstraat.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee wordt nu niet uitgevoerd
