Beste Fatima
Meldingen doen aan de stadsdiensten over overlast van ratten en ander ongedierte kan via info@vilvoorde.be, via https://www.vilvoorde.be/melding of via de Mijn Burgerprofiel app.
Vriendelijke groeten
Rattenplaag (niet alleen Far West)
Van "Far-West is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Als je 's nachts of zelfs bij valavond op straat komt, heb je veel kans dat je één of meerdere ratten tegenkomt. Ik zag een tijdje geleden eentje de speelplaats van het Groentje oplopen. Je mag er niet aan denken dat een kind erdoor gebeten wordt. Er zal toch eens iets aan gedaan moeten worden, ze zijn steeds minder mensenschuw.
Officiële updates
Laatste update: 30 augustus 2023
Geplaatst op 30 augustus 2023-Laatst gewijzigd op 30 augustus 2023
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Ilja Grauls
Geplaatst door:Ilja Grauls
4 jaar geleden
Als er genoeg meldingen zijn in een straat, worden de rattenvanger erop afgestuurd. Maar dit is geen voorstel voor het wijkcontract.
Profiel van Yaëlle Cambier
Geplaatst door:Yaëlle Cambier
4 jaar geleden
In de Joost van den vondelstraat ook last van ratten!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee kreeg een reactie
Tags
Netheid en afval
Gezondheid en welzijn
