Veel te doen
Van "Kassei is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Hierbij wat bemerkingen over onze wijk:
- snelheid in Breemputstraat: Ensorlaan plaatselijk verkeer maken of Breemputstraat aan Rubensstraat afsluiten
- parkeren hoge (witte)bestelwagens en soms vrachwagens: staan gevaarlijk geparkeerd (op de hoeken van de straat)omdat ze zicht belemmeren; aparte parking voorzien
- stukje Breemputstraat asfalteren om lawaai te temperen
- groenonderhoud is zo goed als onbestaande tenzij na herhaalde mails met vraag om onderhoud (gras, snoeien bomen)
- voetpaden zijn dringend aan vernieuwing toe, zijn momenteel zelfs gevaarlijk, meer en meer mensen wandelen op straat
- dode, oude bomen en wortels verwijderen en vervangen door nieuwe
- onderhoud goten, putjes en straten gebeuren onvoldoende, verwittigen wanneer men langskomt want anders staan er geparkeerde auto's
- (wijk)politie niet of nauwelijks te zien, oa zelfs niet tijdens de werken aan de Vlierkensstraat en de omleidingen
- aanmaning/verwittiging aan buurtbewoners die haag niet snoeien , en deel van voetpad innemen ( ook in de voetwegen achteraan de huizen)
-fietsrekken voorzien aan bushaltes
-geen oplaadkabels voor auto s over de voetpaden, oplaadpunten voorzien
Dat zijn de punten die volgens ons zeker opvolging verdienen
