Ga naar de hoofdinhoud

Veel te doen

Van "Kassei is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Hierbij wat bemerkingen over onze wijk:


- snelheid in Breemputstraat: Ensorlaan plaatselijk verkeer maken of Breemputstraat aan Rubensstraat afsluiten

- parkeren hoge (witte)bestelwagens en soms vrachwagens: staan gevaarlijk geparkeerd (op de hoeken van de straat)omdat ze zicht belemmeren; aparte parking voorzien 

- stukje Breemputstraat asfalteren om lawaai te temperen

- groenonderhoud is zo goed als onbestaande tenzij na herhaalde mails met vraag om onderhoud (gras, snoeien bomen)

- voetpaden zijn dringend aan vernieuwing toe, zijn momenteel zelfs gevaarlijk, meer en meer mensen wandelen op straat

- dode, oude bomen en wortels verwijderen en vervangen door nieuwe

- onderhoud goten, putjes en straten gebeuren onvoldoende, verwittigen wanneer men langskomt want anders staan er geparkeerde auto's

- (wijk)politie niet of nauwelijks te zien, oa zelfs niet tijdens de werken aan de Vlierkensstraat en de omleidingen

- aanmaning/verwittiging aan buurtbewoners die haag niet snoeien , en deel van voetpad innemen ( ook in de voetwegen achteraan de huizen)

-fietsrekken voorzien aan bushaltes

-geen oplaadkabels voor auto s over de voetpaden, oplaadpunten voorzien

Dat zijn de punten die volgens ons zeker opvolging verdienen

Officiële updates

Laatste update: 16 februari 2024

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Profiel van Ed ikkeEd ikke op 28 november 2023

Huidige status

voorgesteld

Tags

Natuur en biodiversiteit
Netheid en afval
Mobiliteit
Openbare ruimtes en gebouwen
Overige