Ga naar de hoofdinhoud

Veilig fietspad in de groenstraat

Van "Jong in de stad"

Ga naar het project

Met het nieuwe voetpad in de groenstraat is men 1 ding vergeten voor de veiligheid van onze kinderen. nl. een fietspad. De groenstraat is meer en meer een racecircuit aan het worden en door het drukke verkeer bij begin en einde van de school is een fietspad geen overbodige luxe. daarom weg met de bloembakken die gebruikt worden als vuilbak en welkom veilig fietspad.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Agnes Cloet
Geplaatst door:Agnes Cloet
9 jaar geleden

Inderdaad! Zwier de parkeerplaatsen naar de overkant, waar nu de bloembakken zijn, plant desnoods om de 50 een boom, afwisselen met een fietsbox zou ook leuk zijn, en leg het fietspad aan de andere kant aan (kant school), zo geraken de kinderen zonder te moeten oversteken tot aan de Sobrystraat, wat toch al een aardig stukje is.

  • 3 likes

Delen

Geplaatst door

Profiel van Bart MotBart Mot op 25 januari 2017

Huidige status

voorgesteld

Tags

Openbare ruimtes en gebouwen
Mobiliteit

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri