Veilig parkeren
Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Het zou geen overbodige luxe zijn om meer parkeergelegenheid te creëren (en regelmatig te controleren) in de wijk Warandelaan-Eeuwfeestlaan. De auto's, camping-cars, camionetten. enz staan hier geparkeerd zonder rekening te houden met het vrijhouden van de straathoeken. Dit maakt het indraaien naar de Heysellaan bijzonder gevaarlijk; er is helemaal geen zicht op het aankomend verkeer van beide kanten. Zelfs hulpdiensten kunnen niet door. Heel gevaarlijke situatie!!
Het zou een goed idee zijn vuilnisbakjes te plaatsen. Dan kunnen lln van nabijgelegen scholen hun verpakkingen van sandwiches enz, lege drankblikjes en sigarettenpeuken niet in de portalen of opritten van huizen en garages achterlaten als ze deze gebruiken als lunchplaats.
De laatste tijd zijn er zoveel wegenis werken tegelijk bezig dat het niet meer leuk is om hier te wonen. Het is een constante werf, met vieze, vuile auto's voor gevolg. Om van de gevaarlijk gladde wegen maar te zwijgen bij nat weer Dringend veranderen aub
