Ga naar de hoofdinhoud

Veiligheid en gezelligheid voor onze kindjes en voor de oudere mensen

Van "Koningslo is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Ik heb twee voorstellen voor het verbeteren van de straat waar ik woon:

  1. De Berkendallaan is normaal gezegd een zone 30 ... De wagens en vrachtwagens rijden er nochtans heel wat vlugger . Zou het mogelijk zijn er enkele verkeersdrempels te plaatsen?
  2. De inrichting van het pleintje in een speelplaats met banken zou aangenamer zijn voor de grootouders die er met hun kleinkinderen gaan.

Voilà !

Met vriendelijke groeten

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Dit idee wordt uitgevoerd