Ga naar de hoofdinhoud

Vergroening omgeving

Van "Peutie is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Ik had graag het pleintje te Peutie zien vergroenen, ipv klinkers gras zaaien en eventueel wat extra bomen. Een speeltuig voor kinderen zou ook niet misstaan, aangezien er veel gezinnen rondom wonen.

De speeltuigen die ze elk jaar plaatsen is een leuk initiatief, wat ik zeker toejuig, maar wat meer groen in Peutie zou het aangenamer en frisser maken.

Mag trouwens gerust worden doorgetrokken in heel Peutie, wat meer groen! Triestig zicht hoor straten zonder bomen, struikjes of bloemen.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

Dit idee wordt deels uitgevoerd

Tags

Natuur en biodiversiteit
Duurzame ontwikkeling
Wonen
Openbare ruimtes en gebouwen
Gezondheid en welzijn
Gemeenschapsvorming