Ga naar de hoofdinhoud

Verkeersspiegel plaatsen aan splitsing Perksestraat en Annemonenstraat

Van "Faubourg is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Er zou een verkeersspiegel (met 180° zicht) geplaatst moeten worden op de splitsing van de Perksestraat en Anemonenstraat. Doordat er heel wat auto's verkeerd geparkeerd staan (aan het winkeltje 'DEV Markt'/hoek van de straat) is dit een heel gevaarlijk punt.

Desondanks je soms heel goed kijkt kan je vaak niet onmiddellijk zien of er al dan niet een wagen deze straat wilt uitrijden.

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Olivier Van Roy
Geplaatst door:Olivier Van Roy
5 jaar geleden
Volledig mee akkoord.

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    Dit idee wordt nu niet uitgevoerd

    Tags

    Mobiliteit
    Veiligheid

    Locatie

    Unable to display map. WebGL2 support is required.
    Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
    https://esriurl.com/webgl-faq
    Powered by Esri