Verkeersspiegel plaatsen aan splitsing Perksestraat en Annemonenstraat
Van "Faubourg is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project

Er zou een verkeersspiegel (met 180° zicht) geplaatst moeten worden op de splitsing van de Perksestraat en Anemonenstraat. Doordat er heel wat auto's verkeerd geparkeerd staan (aan het winkeltje 'DEV Markt'/hoek van de straat) is dit een heel gevaarlijk punt.
Desondanks je soms heel goed kijkt kan je vaak niet onmiddellijk zien of er al dan niet een wagen deze straat wilt uitrijden.
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Olivier Van Roy
Geplaatst door:Olivier Van Roy
5 jaar geleden
Volledig mee akkoord.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee wordt nu niet uitgevoerd
Tags
Mobiliteit
Veiligheid
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq