Beste Febe
Je idee werd doorgegeven aan de dienst Openbaar Domein en Mobiliteit. Dat is de bevoegde stadsdienst. Dit is hun reactie:
Heel veel bezoekers van Horteco hebben aan het station een fiets of een step om het traject af te leggen. De shuttleservices zijn een bevoegdheid van de school zelf.
Bussen aanleggen is ook financieel niet haalbaar voor de stad.
Je kan voor meer informatie steeds contact opnemen met de bevoegde dienst.
Vriendelijke groeten
Weg van horteco naar station
Van "Faubourg is van jou. Maak er iets van."
Ga naar het project
Meer bussen of gewoon bussen in het algemeen van horteco naar het station laten gaan en andersom of een beter idee om minder ver te moeten stappen van horteco naar het station en omgekeerd.
Officiële updates
Laatste update: 12 januari 2022
Geplaatst op 12 januari 2022
Reacties(2)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Olivier Van Roy
Geplaatst door:Olivier Van Roy
5 jaar geleden
Stappen is toch juist kei gezond? Ik zie het probleem niet. Al die jonge tieners die ten minste 's morgens en 's avonds eens wat stappen op hun stappenteller plaatsen hierdoor. Niet meer bussen aub!
Profiel van Febe Wielandts
Geplaatst door:Febe Wielandts
5 jaar geleden
@Olivier Van Roy Een dag op horteco zijn al bijna 10 000 stappen hoor.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
Dit idee kreeg een reactie
