Ga naar de hoofdinhoud

Weg van horteco naar station

Van "Faubourg is van jou. Maak er iets van."

Ga naar het project

Meer bussen of gewoon bussen in het algemeen van horteco naar het station laten gaan en andersom of een beter idee om minder ver te moeten stappen van horteco naar het station en omgekeerd.

Officiële updates

Laatste update: 12 januari 2022

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Olivier Van Roy
Geplaatst door:Olivier Van Roy
5 jaar geleden
Stappen is toch juist kei gezond? Ik zie het probleem niet. Al die jonge tieners die ten minste 's morgens en 's avonds eens wat stappen op hun stappenteller plaatsen hierdoor. Niet meer bussen aub!
    Profiel van Febe Wielandts
    Geplaatst door:Febe Wielandts
    5 jaar geleden
    @Olivier Van Roy Een dag op horteco zijn al bijna 10 000 stappen hoor.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      Dit idee kreeg een reactie